dissabte, 16 de juny del 2012

GUANYADORS DEL 3r PREMI A L'ACTE DEL Vè PREMI FEDERICO MAYOR ZARAGOZA

Quan Loreto Meix, professora del centre, em va proposar participar al Vè Premi Federico Mayor Zaragoza amb el projecte Stop Motion "Caçador de poemes" que vam realitzar el curs passat a l'AO, em va costar una mica decidir-me ja que jo personalment no crec massa en els concursos.
El projecte es va fer el curs passat amb la professora de Visual i Plàstica Lina Ferré i jo (Núria Duro) vaig fer-li suport, dinamitzant els materials i realitzant els decorats i personatges juntament amb Lina i els alumnes per poder crear l'animació. La implicació i l'esforç que vam emprar tots en el projecte( moltes hores de feina) ha estat valorada pels Amics i Amigues de la Unesco de Tortosa, premiant-nos amb el 3r Premi en la categoria Educació d'aquest Vè Premi Federico Mayor Zaragoza.
Personalment estic molt agraïda per poder fer possible que aquest premi es quedi a l' Institut Julio Antonio, que Lina Ferré també tingui el reconeixement que es mereix i els alumnes col·laboradors que ho van fer possible comparteixin amb nosaltres aquesta gran satisfacció.
Va ser una tarda entranyable i emotiva,  a l'acte a part de la professora Lina Ferré la qual no podia faltar em van acompanyar la professora Loreto Meix, Remei Ardévol, Tere Moreso i Dolors Galiano i els alumnes del curs passat Tamara Garcia i Dani Sanchez.
El senyor Federico Mayor Zaragoza, ens va delectar amb una xerrada titulada "De súbdits a ciutadans" i va ser molt interessant, sempre defensant i valorant als mestres i el paper fonamental de la dona dins del poder, els drets humans i sobre tot la tasca d'educar persones no nombres o estadístiques.
Al finalitzar l'acte ens vam fotografiar amb el senyor Federico Mayor Zaragoza.
Com diu Mayor Zaragoza en la seva xerrada: .."Cal que plantem sempre una llavor, per molt petita que sigui en qualsevol aspecte de la nostra vida, la qual en el futur,  el nostre i el dels que venen darrere puguin recollir el fruit  amb amor i afecte..."
 Núria Duro (Tallerista de l'AO)



1 comentari: